بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا پرویز مظلومی قبل از هر دربی ایجاد حاشیه میکند؟!

http://axgig.com/images/88309850967153393879.jpg

3) با امیر قلعه نویی ابتدا در لیگ برتر به قهرمانی رسیدیم.در گروه مرگ آسیا به راحتی به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کردیم.در بازی حذفی الشباب عربستان را به راحتی آب خوردن در عربستان شکست دادیم _دیگر نیاز به بازی برگشت در تهران هم نبود_در مرحله یک شانزدهم با تیمی تازه بسته شده و نا آماده و بازیکنان ملی پوش خسته در تهران با یک گل مقابل بوریرام تایلند به پیروزی رسیدیم و ظاهرا در بازی برگشت هم با درایت این کادرفنی و بازیکنانی که هر روز آماده تر از قبل میشوند کار مشکلی نخواهیم داشت.
ان شاالله در پایان همین ماه جز 4 تیم برتر آسیا قرار خواهیم گرفت و اگر قسمت باشد و فدراسیون فوتبال بیشتر از این به تیم فشار نیاورد و ضربه نزند،به فینال رفته و قهرمانی سوم خود را بدست خواهیم آورد!

نتیجه:این نبش قبر و فلش بک به دیدارهای دو سه فصل قبل در لیگ قهرمانان فقط و فقط مقایسه تیم قلعه نویی با کوهی از مشکلاتی که داشته و دارد با تیم پرویز مظلومی که اگر مشکلات مالی داشت اما فتح الله زاده به کادر فنی و بازیکنان بالاخره پول می رساند تا آقای سرمربی بخاطر حضور دخترش در ایران یک ماشین نو و مدل بالا بخرد تا مجبور نشود 206 دختر خانمش را سوار شود!
قصد کنایه زدن و یا کتمان زحمات پرویز مظلومی را نداریم،اما می خواهیم بدانیم وقتی قلعه نویی در سپاهان و یا تراکتور سازی بود یک بار هم در مورد تیم مظلومی و حواشی آن صحبت می کرد!؟
 آیا هر گاه از قلعه نویی در نشستهای خبری تیمهای تحت هدایتش در مورد استقلال سوال می کردند،به پرویز مظلومی و دربی هایش طعنه می زد و یا حرف هائی که بوی کینه و عداوت داشته باشد به زبان جاری می آورد!؟مگر امیر قلعه نویی در دیدار پیش دربی تراکتور با استقلال از بازیکنان این تبریزی  نخواسته بود تکل های خشن روی پای بازیکنان آبی پوش نزنند و خیلی محکم تر از حد معمول و عرف رایج در فوتبال بازی نکنند،تا قبل از دربی استقلالی ها با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود مواجه نشوند!؟
پس قابل توجه آقای مظلومی و هوادارانی که دایه حمایت از پرویزخان را دارند؛ شما دوستان نصف امثال ما که در زمان مربیگری پرویز مظلومی در استقلال از وی حمایت نکردید و اصلا معلوم نبود آن زمانی که از دیدارهای استقلال 4،5 هزار تماشاگر استقبال می کردند،کجا بودید!؟
لذا خواهش می کنیم دست از سر قلعه نویی و بازیکنان تیمش بردارید تا بتوانیم با مشکلات عدیده ای که با آن دسته و پنجه نرم می کنیم یک قهرمانی دیگر در آسیا بدست بیاوریم که این افتخار برای شما هم خواهد بود و حتما در آینده ادعای ارث و میراث از آن خواهید کرد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 6 / 1392برچسب:پیشکسوتان,پرویز مظلومی,دربی 77,انتقادات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com